Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 14 kwietnia 2017

Zmiany oraz wywiad!

Czeeeść 😀

 Zanim dojdziemy do naszego dzisiejszego wywiadu, chciałam powiedzieć o małej zmianie. Mianowicie pomyślałam, że to jest trochę nudne dodawanie postów o aktualizacji, no bo komu chce się to czytać? xD Może i to też z lenistwa, ale wiecie, ja na przykład nie lubię czytać o aktualizacjach. Oczywiście, jak będzie jakaś duża oraz ciekawa to na pewno o niej napisze. Dobra, nie przynudzając już, ZACZYNAJMY! 😛 Ale, ale! Obiecałam dwóm osobom z klubu, że to ona będą na wywiadzie, no, ale wiecie, to ma mają być losowe osoby, więc nie wzięłam ich. Ale je serdecznie pozdrawiam: Agrippa Fishheart oraz Vanessa Underwall. Ok. Kończymy i zaczynamy 😛

 Pierwszy wywiad przeprowadziłam z Angelica Bigrock.

Ja- Jaka była twoja ulubiona aktualizacja jaką dodało SSO?
Angelica- Zdecydowanie odnowienie stajni.
Ja- Jaką chciałabyś aby SSO dodało aktualizację?
Angelica- Nowe fryzury.

 Następna osoba to Ariana Coldmountain

Ja- Jaka była twoja ulubiona aktualizacja jaką dodało SSO?
Ariana- Dodanie Epony
Ja- Jaką chciałabyś aby SSO dodało aktualizację?
Ariana- Lamorożce i jednorożce!

Ostatnią osobą jest Willow Sharklund

Ja-  Jaka była twoja ulubiona aktualizacja jaką dodało SSO?
Willow- Yyy... Haflingery.
Ja- Jaką chciałabyś aby SSO dodało aktualizację?
Willow- Żeby był nowy teren lub odnowione araby, tinkery lub szwedy.

Mam nadzieję, że wywiady wam się podobały!

4 komentarze:

  1. Pomysł masz ciekawy, ale nudne pytania, które powtarzają się przy każdej osobie to już zupełnie inna sprawa :/
    Na twoim miejscu poszukałabym pytań które zainteresowałyby czytelników, bo ja jak widze że są takie same to po prostu wychodzę nie czytając ich. Jednym słowem dziękuję do widzenia. Nie jest to w ogóle ciekawe, bo kogo interesuje chociażby ulubiona rasa danego gracza?
    Nie chce hejtować tylko polecam poszukać innych pytań i każdej osobie zadawać różne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. Wiesz co? Masz racje ;3 Za tydzień postaram się poszukać ciekawszych i kreatywniejszych pytań. A to, że pytam o to samo inne osoby, jest fajne ponieważ można zobaczyć jak bardzo różnią się od siebie charaktery. Coś jeszcze wymyślę, ale bardzo dziękuję za opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zgodzić z Anastazją, a tak w ogóle... wspominałam już jak bardzo mnie drażni pisana czcionka? Dodaje niechlujności i usuwa wszelkie podejżenia o jakimkolwiek profesjonaliźmie, obiektywiźmie, czy też ogólnie źle świadczy o blogującym. Tak jest w moim odczuciu i chyba gdbym nie wiedziała, że to ty go piszesz to już by mnie tu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok xDD To też zmieniłam. Mam ponad 15 nowych pytań więc jest zapas :D

    OdpowiedzUsuń