Menu rozwijane dostarczyły profilki

sobota, 22 kwietnia 2017

Wywiad oraz spóźnienie

Hej Wafle xD

  Dziś już 3 post o wywiadach z graczami, ale najpierw chciałam przeprosić za małą nie aktywność spowodowaną nauką 😞 Ale już jestem i myślę, że możemy zaczynać. Pisaliście wiele komentarzy o tym, że są nudne pytania. Postanowiłam to zmienić i wraz z koleżankami wymyśliłyśmy parę kreatywnych pytań. Serdecznie pozdrawiam Kendrę i Amelię za pomoc 😀
~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~
Jenny Swordhome
Ja: Jakie jest twoje ulubione miasto w SSO?
Jenny: DZW

Ja: jaki jest twój ulubiony klub na ciastku?
Jenny: Oczywiście, że Green Monkeys

Ja: Czy podziwiasz jakąś osobę w SSO?
Jenny: Nie mam takiej osoby.

 ~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~

Ada Whalerider
Ja: Czy podoba ci się twoje imię w SSO?
Ada: Tak, od zawsze mi się podobało ^^

Ja: Czy zawsze robisz zadania z eventów? (Wielkanoc itp.)
Ada- Tak, bardzo często ponieważ dostaję jedzenie dla konia i wiem, że moja miłość nie zgłodnieje ♥ xD

Ja: Od kiedy grasz w SSO?- zauważyłaś zmiany w grze?
Ada: Gram od około roku, na pewno zmienił się grafik i konie są ładniejsze

 ~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~

Caroline Firebell
Ja: Wolisz DUD czy DZW?
Caroline: Myślę, że DZW. W DUD ledwo co widzę więc rzadko tam bywam.

Ja: Czy zawsze kupujesz konie jak są nowe czy czekasz na nowe maści?
Caroline: Zależy, czy mam sc i czy konie mi się podobają

Ja: Czy uważasz, że konie z nowymi animacjami są szybsze od tych ze starymi?
Caroline: Według mnie każdy koń ma taką samą szybkość, jedynym koniem chyba jest starter.

 ~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~

Na dziś to tyle! Mam nadzieję, że wywiad się wam podobał

2 komentarze:

  1. Bardzo kreatywne (moje) pytania. 😂
    Spoczko odpowiedzi.
    Więc jest git. xD

    Amelia Q.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezły pomysł, choć możesz go bardziej dopracować. Robić jeden wywiad na jednego posta, bardziej go rozwinąć, zachować oryginalne odpowiedzi. Myślę, że wtedy będzie o wiele lepiej. :)
    Zapraszam na mojego bloga, może Cię czymś zainspiruję.
    ssozcaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń