Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 7 kwietnia 2017

Nowa seria? Wywiad z graczami!

Witajcie Tęcze! :D
  Jak zauważyliście po tytule, dziś otwieram nową serie, mianowicie wywiady z graczami! Np: Co chcesz aby SSO dodało w aktualizacji. Myślę, że to dobry pomysł i będzie zabawnie :D Co tydzień w piątek będę wybierała 3 osoby z którymi przeprowadzę wywiad. Zaczynajmy!

~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~

Pierwsza osoba to Sara Longgrove
Ja- Czy lubisz trenować konie?
Sara- Średnio
Ja- Jaka jest twoja ulubiona rasa konia w SSO?
Sara- Morgan i Shire

~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~ 

Następna osoba to Renee Masterfoot
Ja- Czy lubisz trenować konie?
Renee- Trenowanie nie jest moją mocną stroną. :) Ale lubie
Ja- Jaka jest twoja ulubiona rasa konia w SSO?
Renee- Fryz 

~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~

Ostatnia osoba to Paulina Friendleaf
Ja- Czy lubisz trenować konie?
Paulina- Tak
Ja-  Jaka jest twoja ulubiona rasa konia w SSO?
Paulina- Mustang, Fryz i Anglik 

~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~
Na dziś to tyle! Mam nadzieję, że nowa seria wam się spodobała 

2 komentarze:

  1. Tak średnio, pomysł fajny ale można by go dopracować, może na jednego posta jeden wywiad? I mniej oklepane pytania, trochę więcej oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciałam robić tego monotonnego. I uważam, że gdy więcej osób odpowie, tym ciekawiej. Jesli chodzi o orginalność to to był pierwszy post z tej serii i chciałam wprowadzić czytelników :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń