Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 23 listopada 2016

MUSTANGI!! :D

                                                                  Cześć ! :D
 Jak pewnie widzieliście w tytule,dodali nową aktualizację...Mianowicie...MUSTANGI!! I nowe animacje postaci :p Wiele osób na nie czekało,ja bardziej na stajnie,ale mniejsza.Zrobiłam parę zdjęć które zaraz wam wstawię.Jak zauważyłam wiele graczy już je Kupiło,ale niestety ja mam tylko 1000 sc i nie chcę wydawać xDD Jeśli chodzi o same Mustangi są trzy maści: Karej,gniadej i srokatej.Kosztują 969 sc na Farmie Marleya,są od poziomu 7 bez reputacji.Tak jak lipicany mają swoją unikalną animację wierzgania.Ja osobiście kupiła bym maść karą.(Jestem zauroczona karymi końmi :p) Oto parę zdjęć :

                                                               Maść:kara
                                                               Maść:gniada
                                                                   Maść:srokata
                         
To są one! Myślę,że sami już je widzieliście :P

                                                      No i meeega tłum :/
I taki dodatek,czyli parę członków z mojego klubu :D
 
                                          Druga aktualizacja,czyli animacje postaci :D




 Okej...Okej...Troszkę dużo zdjęć,ale chciałam wam to bardziej zobrazować niż opisać :D
Na dziś to tyle! Papa :)

4 komentarze: