Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 30 listopada 2016

Aktualizacja...

                                                                Cześć...
Dziś bardzo smutny post aktualizacyjny...Mianowicie mieli dodać nowe stajnie...I dodali :D Ale niestety większości graczom się zacina chat,wywala,laguje i w moim przypadku są  konie w ścianie ;-; Wymyśliłam na te konie sposób,że można je wysłać na padok a potem zwrócić i będą w boksie,ale cały czas mnie wywala i nie mogę przetestować :/ Czy wy też macie takie problemy w grze?Napiszcie w komentarzach,niestety,ale nie dodam zdjęć bo cały czas wywala i nie da się normalnie funkcjonować ;-; Jeśli was też to wkurza napiszcie do administratorów :/ Chociaż pewnie już o tym wiedzą ^^ Ale żeby tak nie smutać coś dodam :D 
  Wczoraj grając w Real Life w SSO wkurzały mnie moje blond włosy
Tak,wiem,że to zdjęcie było już na blogu,ale zapomniałam zrobić zanim zmieniłam :/ 
Postanowiłam na spontanie coś zmienić i razem z Vilde Sweetwachter [Moja kol :P] pojechałyśmy do Jarlaheim.Zmieniłam na coś takiego innego...RÓŻOWEGO :D

Wybaczcie :c Ale okazało się,że nie mogę wejść na serwer i nie wstawię zdjęcia tych włosów,ale ona są takie same jak te blond tylko różowe.Chciałam właśnie mieć elegancki strój a kolorowe włosy :D To tyle na dziś,w razie dostawie zdjęcie z włosami :D

1 komentarz:

  1. Elizek ciesz się bo ja wgl nie mogłam wejść :/ jak wchodziłam do stajni to błąd sieci był

    OdpowiedzUsuń