Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 21 listopada 2016

TOP 3 #1

Hej! :D
To znowu ja,Eli.Miałam następnego posta napisać w środę,o aktualizacji (Który oczywiście się znajdzie na blogu ^^)ale bardzo chciałam otworzyć serię na blogu TOP 3.Dziś aby post nie był taki krótki,postanowiłam zrobić TOP 3 moje ulubione miejsca w SSO.Tych TOP 3 będzie dużo różnych :D
  Co do aktualizacji podobno mają być mustangi lub stajnie ^^ Czy wy też nie możecie się doczekać ?!
 ZAPRASZAM NA MOJE TOP 3 :D
Miejsce: Sad
Miasteczko (lub koło miasteczka):Jodłowy Gaj

Miejsce:Miejsce piknikowe
Miasteczko:Jezioro Valedale

Miejsce:Padok
Miasteczko:Farma Steva 
 Mam nadzieję,że pomysł na taką serie jest dobry i się wam spodoba.(Będę ją dodawać kiedy znajdę jakiś ciekawy temat xD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz