Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 8 grudnia 2016

Aktualizacja

                                                                         Hej :D
Wybaczcie,że wczoraj nie pisałam,ale nie miałam czasu :c Jak już pewnie wiecie jest nowa aktualizacja...Miasto Jorvik.Bardzo się cieszę,że coś takiego dodali bo fajnie się tam gra w Real Life :p Pewnie większość widziała już je więc nie dodam zdjęć.W starszym poście pisałam o moich włosach i jak wiecie nie dało się wejść do SSO więc nie zrobiłam zdjęcia.Teraz wam je dam :
I z tyłu :
Mam nadzieję,że podobają wam się :p
Ale,żeby nie było tak nudno opowiem coś o tym nowym mieście: Miasto Jorvik- Jest to miasto złożone z 3 części. 1 częścią jest - Plac Aideen. 2 częścią jest- Molo 13.A 3- Upadek Gubernatora.W Upadku jest fryzier,sklep z ubraniami i lodziarnia.Na Placu Aideen jest restauracja,kamienice no i oczywiście Plac Aideen.A na molo 13 rybak z zadaniami.

W czwartek,czyli dziś dodali nowy server : Sunbeam Meadow.Jeśli chodzi o mnie,zostaję na CIACHU :D
Myślę,że na dziś to tyle...Papa :D

2 komentarze: