Menu rozwijane dostarczyły profilki

wtorek, 3 stycznia 2017

Wybaczcie... :/

                                                                        Hey :D
Ponieważ byłam na wyjeździe,nie pisałam postów :c W aktualizacji nic nie ma ciekawego oprócz podwójnych Star Coins.Tak jak pisałam w poprzednik poście,będę pisać poradniki,ale na razie nie zebrałam potrzebnych materiałów [jeżeli mogę to tak nazwać xD]. Ten post jest krótki,informacyjny.Zaraz napiszę nowy z TOP 3 :] Ponieważ nie ma aktualizacji,dodam byle jakie zdjęcie xD
Czy one nie są urocze?? xD

  Ostatnio zabrałam się za DUD O.o

W tym poście to tyle :3 Do następnego :D

2 komentarze:

  1. 0.0 DUD... o boże, jak ja tego straaasznie nienawidzę! Wleczesz się jak żółw... a ja tam mam tyle zadań xD i chyba się za nie w najblirzszym czasie nie wezmę. Nie wiem czy ciebie to też tak denerwuje ale mnie szlag trafa jak widzę że zrobiłam ślicznego screena a na koniu jest takie... bum wielki kursor xDD

    OdpowiedzUsuń