Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 28 grudnia 2016

Aktualizacja

                                                                   Witam :D
W dzisiejszy poście opowiem wam o nowej aktualizacji i...Niespodziance na końcu :D Aktualizacja jest o Nowym Roku,SSO dodało fajerwerki,ciuchy i sprzęt.Niestety piszę to dość wcześnie ponieważ jeszcze muszę dużo zrobić do niespodzianki,a SSO ma przerwę :c Fajerwerki znajdziecie w :Srebrnej Polanie, Forcie Pinta, Zachodnim Przylądku, Jarhaleim i Stajni Jorvik.
                                                      Sprzęt dla kuniów xDD
 
Jeśli chodzi o święta,nadal trwają w Jorvik :D



NIESPODZIANKAAAAAAAA :33
Postanowiłam,że będą u mnie na blogu poradniki.Na przykład gdzie są wszystkie gwiazdki itp. Na razie w tym poście nie dam rady nic takiego dodać,ponieważ jest jeszcze przerwa w SSO,ale jak na razie nie powiem wam o czym będzie taki poradnik :D Czekajcie :D Paaaaa ...<3
 

 

4 komentarze:

  1. ja chcem poradnik xD nie no ale serio :P przydałby mi się do zrobienia dk bo chciałam coś nagrać, mam Windows 10 i nie mam pantsów :c więc narazie fraps chyba poleży trochę odłogiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...? Wiesz co spróbuję pomyśleć nad tym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przy okazji, fajna zmiana na blogu, dużo lepiej wygląda :D

    OdpowiedzUsuń