Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 16 listopada 2017

Wróciłam?

Witam..

  Jeszcze nie jestem pewna czy wracam, ale mam taką nadzieję. Zauważyłam, że nikt nie czyta tego co robię, więc przestałam pisać.. Szczerze to mój blog jest dosyć zwykły i taki jak wszystkie więc się nie dziwie. Chciałabym go jakoś urozmaicić, ale nie mam pomysłu, może ktos to przeczyta? Jeśli tak to proszę, odezwij się gdziekolwiek... Nawet na SSO.

Powrócę pewnie z aktualizacjami, ale nie wiem czy z wywiadami, bo słabo mi to szło. Ulubieńcy będą i pewnie będę zmieniać co każde święto wygląd bloga (np: Wielkanoc, Boże Narodzenie, czy andrzejki)

Mam nadzieję, że moja nowa praca nie pójdzie na marne i, że będzie mnie ktoś czytał. Proszę, pochwal się w komentarzu, że jesteś :D Dziękuję

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcecie nowe kody na rok 2021 do Star Stable ?
    tutaj są dobre: https://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń