Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 4 maja 2017

Co to jest klub?


 Hej!

 Około dwóch miesięcy temu Melissa Seahall poruszyła temat klubów. Co to tak właściwie jest klub?, Jak ja to widzę? itp. Napiszcie w komentarzach jak wy widzicie kluby a ja was zapraszam do posta!
 Jak ja widzę klub, co to jest dla mnie?

  Klub dla mnie jest jak rodzina do której każdy może dojść. Wspieramy się, pomagamy sobie i oczywiście dobrze się bawimy! ♥ Klub nie musi być duży, może być nawet 5 osób i może być naprawdę cudownie! ♥♥♥ Nie rozumiem tych dużych klubów, są sztywne i jak w wojsku bo właścicielka ledwo daje sobie rade z 30 osobami na spotkaniu. Kiedyś prowadziłam klub Wealthy Guards niestety, ale klub się trochę rozpadł i nazwa mi się nie podobała. Postanowiłam napisać do wszystkich, że zmieniamy nazwę i odnawiamy klub. Wtedy stworzyłam klub Green Frogs! ♥ Do dziś on istnieje, jest duża aktywność i prawie całe WG doszło! ☺ Jest nas około 20/30 i wystarczy :p Wiele dużych levelków chce znaleźć takie ukojenie u małych klubów, ważne żeby było przytulnie oraz zabawnie. Właśnie najczęściej 14/16 lvl chcą te duże kluby dla szpanu. 

 Doobra, trochę się rozpisałam xD

Na dziś to tyle, zapraszam w zakładkę na blogu: Green frogs! ♥ Zajrzyjcie.. No już.. Dawaj xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz