Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 23 marca 2017

Ulubieńcy miesiąca!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie na  工  poście związanym z nową serią!

 Ostatnio zapowiadałam nową serię, mianowicie Ulubieńcy Miesiąca. Pisaliście w komentarzach, że to dobry pomysł, więc postanowiłam, że go zrealizuję. Nigdzie na żadnych blogach ani kanałach na YT ( You Tube ) o SSO nic takiego nie widziałam więc postanowiłam, że to właśnie ja zacznę coś takiego robić. Ok, zaczynajmy ;p

Rasa konia: Kuc Islandzki. Ostatnio często jeżdżę do DUD więc często na nim jeżdżę. : )
Strój jeźdźca oraz sprzęt konia. Ostatnio gustuję w czarno-białych rzeczach ;p
Zwierzątko do torebki: świnkaa! :D Uwielbiam ją i napiszcie w komentarzach jak ja nazwać ;p


Zdjęcie pochodzi z bloga Melissy Seahall

 

 

 

 

 


 

Miejsce: Stajnia Moorland. W sumie spędziłam tam bardzo dużo czasu i lubię to miejsce. Mam tam nawet stajnie macierzystą :)

Na dziś to tylę, mam nadzieje, że post wam się spodobał i mam już pomysł na jeszcze jedną serię. Mianowicie wywiad z graczami ;p Napiszcie w komentarzu, czy pomysł wam się podoba.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz