Menu rozwijane dostarczyły profilki

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Złe i dobre wiadomści!




                                                                           Cześć..😪
  Niestety,ale mam złe wiadomości...Mianowicie jestem mega chora i leże caaaały czas w łóżku 😒 Może jeszcze dziś albo jutro dodam posta TOP 3 ,ale nie jestem pewna bo źle się czuje. W sumie jeśli chodzi o najważniejsze informacje to wszystko. Postanowiłam jednak aby post nie był taki krótki,powiem wam o niespodziance którą już dawno obmyśliłam.


  Ogólnie jeśli chodzi o tą niespodziankę to jest oficjalny rajd dla nie tylko Star Riderów. Waszym zadaniem aby rajd się odbył jest zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli będzie 5 obserwatorów odbędzie się rajd. Jak już wbijecie to,to powiem wam co i jak 😄

  Mam nadzieję,że szybko to wbijecie i szybko będzie rajd. Na dziś to tyle,byee :DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz