Menu rozwijane dostarczyły profilki

środa, 4 stycznia 2017

Aktualizacja

                                                                            Witam :D
  Chciałam się pochwalić moją głupotą xD Mianowicie myślałam,że wczoraj była środa i napisałam,że nie ma ciekawej aktualizacji xDD Szczerze to i tak tam były bardziej informacje xD W dzisiejszym poście powiem wam co i jak :]
   Dodali nowe maści mustangów ^.^ Ja osobiście za nimi nie przepadam,uważam,że mustangi powinny był duże i potężne :/
                                                                       Tak jak ten :p
Ale mniejsza z tym.
Nowymi maściami koni są- dwie dereszowate piękności i uroczy tartan.
 Urocze <3 Ale za małe xD
  Do Miasta Jorvik dodali również nowe,cudne ciuchy i wyposażenie ^^ xD
  

 Na dziś to tyle :D Do zobaczenia :3

2 komentarze:

  1. Hmm... Mustangi w realu są dosyć niskie więc dobrze je oddali :3 ale fakt jak się słyszy "Mustang" to to się kojarzy z czymś potężnym

    OdpowiedzUsuń