Menu rozwijane dostarczyły profilki

piątek, 16 grudnia 2016

TOP 3 cz.2

                                                                        Hej znowu :D
W poście aktualizacyjnym mówiłam o 2 postach,ale jednak będzie jeszcze jeden mały :p Dziś znowu będzie TOP 3 :D W tym będę pokazywać moje 3 ulubione konie z mojej stajni :p ZAPRASZAM <3





         1.Jest to mój nowy koń,więc nie ma go w poście z końmi.
Rasa: Sportowy Koń Fryzyjski
Imię-Roseshadow
Aka- Rose
                        2.Moja kochana nocna furia <3
Rasa-Koń fryzyjski
Imię-Melodyangel
Aka- Arli
                    3.Mój słodziak <3
Rasa- Kuc Islandzki
Imię-Smallove
Aka- Love
Jak mogliście zauważyć,2 to fryzy bo je uwielbiam <33 A jeśli chodzi o isla to jest przesłodki,i te jego oczy...-Love- Co mi robisz?? O.O xDD

Jeśli chodzi o ten post to na tyle,bye :p



1 komentarz: