Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 20 listopada 2016

Cześć :D

                                                              Hej! :D

   Jestem Elizaveta Pinkdaughter.Stąd Eli :) W Star Stable Online (SSO) gram już 3 lata.Mam 18 lvl i 8 koni.Jestem miłym i aktywnym graczem,który postanowił założyć bloga :D Chciałam również założyć kanał na You Tube (YT),ale postanowiłam,że zacznę od bloga :3 W nim będę opisywać nowe aktualizacje,moje przeygody i spotkania klubowe! Klub mam od 2 miesięcy,miałby już 4,ale się poddałam i usunęłam.Po 2 dniach nie wytrzymałam i znowu założyłam xDD Udało mi się znaleźć tą samą nazwę.Wealthy Guards,mamy też o nim bloga: zamoznagwardia.blogspot.com (Bez polskich znaków xD).Jestem na serwerze Ciastko :D Jeśli klub się rozwinie,będą rajdy :D Tak...Nie pytajcie się dlaczego Elizaveta Pinkdaughter....RÓZOWA CÓRKA!? Serio? xDD Wtedy napisałam ,,losowe'' ;-; No,ale nie była bym teraz Eli :3 Jest to mój pierwszy post więc wybaczcie jeśli coś nie napisałam logicznie,ale to jednak nerwy :P

Troszkę krótko,ale jak na razie myślę,że jest ok.Jak chcecie do klubu,będę najczęściej o 18 na padoku Farmy Stiva.

-Eli :D


4 komentarze: